Dziekanat

Dziekanat to miejsce, w którym możesz załatwić wszelkie formalności związane z tokiem studiów. Możesz tu uzyskać dokumenty, złożyć wnioski dotyczące zmian w toku studiów, a także uzyskać informacje o opłatach i stypendiach. Dziekanat pomoże Ci również w sprawach związanych z egzaminami dyplomowymi oraz kontaktami z dziekanem. 

Twoj rozkład zajęć znajduje się w systemie ISAPS

Kontakt

ul. Grunwaldzka 25B, pokój 146, Toruń
tel.: 56 69 69 444, 510 265 091
e-mail: wt@byd.pl

Godziny otwarcia

Dzień tygodnia Godziny
poniedziałek po zjazdach stacjonarnych
poniedziałek po zjazdach zdalnych
nieczynne
8:00-16:00
wtorek 8:00-16:00
środa 8:00-16:00
czwartek 8:00-16:00
piątek 8:00-16:00
sobota zjazdy stacjonarne
sobota zjazdy zdalne
7:00-14:00
7:00-15:00
niedziela zjazdy stacjonarne
niedziela zjazdy zdalne
7:00-14:00
nieczynne

 

Poniżej znajduje się szczegółowa lista spraw, które możesz u nas załatwić.

Dziekanat

Informacje o egzaminie dyplomowym

Od 1 lipca 2022 r. ponownie umożliwiamy składanie dokumentów do egzaminu dyplomowego w formie elektronicznej. Dokumenty należy przesyłać na adres e-mail: dziekanat@byd.pl. Studenci filii zamiejscowych powinni składać dokumenty w dziekanacie odpowiednim dla swojej lokalizacji.

Nie ma obowiązku drukowania i osobistego składania pracy dyplomowej w dziekanacie.

Przed złożeniem pracy dyplomowej należy:

  • posiadać komplet zaliczeń wprowadzonych do systemu ISAPS,
  • wgrać ostateczną wersję pracy dyplomowej oraz jej streszczenie do systemu ISAPS (praca zostanie zatwierdzona przez promotora, który tworzy zakładkę dyplomową w ISAPS).

Aby przystąpić do egzaminu dyplomowego, należy przesłać skany następujących dokumentów na adres e-mail dziekanat@byd.pl:

  • Strona tytułowa pracy dyplomowej
  • Oświadczenie woli autora (pobierz)
  • Oświadczenie dotyczące terminu egzaminu dyplomowego (pobierz)
  • Podbita karta obiegowa (pobierz)
  • Raport z Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA) w formacie PDF (student otrzymuje raport od promotora). Studenci składający projekt dyplomowy są zwolnieni z posiadania raportu JSA.

 

Dodatkowo można dołączyć dokument „Osiągnięcia studenta” – informacje te zostaną uwzględnione w suplemencie do dyplomu.

Studenci filii zamiejscowych powinni sprawdzić obowiązujące wymogi w swoim oddziale i składać dokumenty zgodnie z lokalnymi zasadami.

Informacje o egzaminie dyplomowym
Co zrobisz na miejscu?

Co zrobisz na miejscu?

  • legitymację studencką
    (po wgraniu poprawnego zdjęcia do systemu ISAPS) 
  • zaświadczenie o nauce 
  • dokumenty potwierdzające ukończenie studiów 
    • zaświadczenie o ukończeniu studiów, 
    • dyplom ukończenia studiów
  • kartę obiegową 
  • dokumenty złożone w procesie rekrutacji
    (np. świadectwo maturalne)

Przed wizytą, skontaktuj się z Dziekanatem, aby upewnić się, że dokumenty są przygotowane.

  • Wniosek do Rektora 
    • o przywrócenie na listę studentów, 
    • o rozwiązanie umowy o naukę, 
    • odwołanie od decyzji niższego szczebla.
  • Inne dokumenty, jeżeli z jakiegos powodu nie możesz ich złożyć drogą elektroniczną

Organizacja roku akademickiego 2024/2025

  • 01.10.2024-02.02.2025 zajęcia dydaktyczne
  • 23.12.2024 - 10.01.2025 przerwa zimowa
  • 03.02.2025 - 16.02.2025 sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna
  • 17.02.2025 - 28.02.2025 poprawkowa sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna

 

  • 01.03.2025 - 22.06.2025 sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna
  • 17.04.2025 - 22.04.2025 przerwa wiosenna
  • 23.06.2025 - 06.07.2025 sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna
  • 23.06.2025 - 20.07.2025 egzaminy dyplomowe
  • 21.07.2025 - 07.09.2025 wakacje letnie
  • 08.09.2025 - 21.09.2025
  • 22.09.2025 - 30.09.2025 poprawkowa sesja zaliczeniowa/egzaminacyjna
  • 22.09.2025 - 30.09.2025 wakacje letnie

Kierownicy jednostek organizacyjnych Uczelni zobowiązani są do zapewnienia warunków do realizacji zaplanowanych godzin zajęć dydaktycznych. 

Kierownicy jednostek organizacyjnych Uczelni, mogą za zgodą Rektora, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, określić inną organizację roku oraz ustanowić dodatkowe godziny wolne od zajęć. 

Dopuszcza się realizację zajęć w systemie hybrydowym, które na studiach niestacjonarnych mogą być planowane także w piątki od godziny 16:15. 

 

Organizacja roku akademickiego 2024/2025
Co jeszcze możemy dla ciebie zrobić?

Co jeszcze możemy dla ciebie zrobić?

Pomożemy Ci w załatwieniu formalności związanych z

  • egzaminem dyplomowym 
  • zmianą toku nauczania 
  • odwołaniem się od decyzji dziekana 
  • odwołaniem się od decyzji o skreśleniu z listy studentów 
  • indywidualną organizacją studiów 
  • wznowieniem studiów 
  • uzyskaniem oraz przedłużeniem wpisu warunkowego 
  • urlopem dziekańskim 
  • powtarzaniem roku 
  • powtarzaniem przedmiotu 
  • egzaminami komisyjnymi

Wzory dokumentów niezbędnych w toku studiów pobierzesz z systemu ISAPS. 

Niektóre podania możesz złożyć w systemie ISAPS 

Skan każdego dokumentu możesz przesłać na adres dziekanat@byd.pl

Dobre wieści!

Chcesz wiedzieć więcej o najnowszych kursach, szkoleniach i wydarzeniach na Wyższej Szkole Gospodarki? Dołącz do naszego newslettera!